Трудова книжка незабаром зникне: подробиці


У Кабміні запланували за 6-9 місяців перевести документи, які стосуються кадрових питань, в електронний формат.

«Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 мільйонів гривень щороку», — написав у Facebook міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.

За його словами, уряд запланував перевести в електронний вигляд подачу документів на прийом на роботу або на конкурси.

«Весь обіг, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень — у цифру. У цифру потрібно також перевести архів. Закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років, мають залишитися в минулому столітті. Блок-схеми, за якими документи «ходять» по кабінетах, спростимо і скоротимо в 3-4 рази», — наголосив він.

Треба зосередитися на створенні єдиного реєстру держслужбовців, додав Дубілет. Владі доведеться змінити кілька законів і постанов, а також впровадити правильне ІТ з особливою увагою до кібербезпеки.





ІНШІ НОВИНИ

Коментарі

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.